torsdag 16. februar 2012

Vi har apotekene med på laget!!

Intet mindre enn tre av landets ledende apotekkjeder har valgt å være med som bidragsytere til landstreffet. Bidragene er helt fantastiske!!
Alle tre apotekene har bidratt til å fylle den snart fulle goodiebagen dere skal få, så vi avslører bidragene først etter landstreffet!


Besøk gjerne hjemmesidene og se deres rikholdige sortement i blant annet velværeprodukter!






Vi ønsker å rette en stor takk til apotekene som har vært svært generøse i sine bidrag!

5 kommentarer:

  1. wow, jeg er utrolig imponert altså. Hva ville man vel gjort uten apotek, og da spesielt etter man fikk disse små :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange bidragsytere dere har fått med dere! Fantastisk! :) Utrolig gøy at så mange vil bidra! :)
    -Marita-

    SvarSlett
  3. Oi,og det med hele 3 apotek:-) jeg er målløs:-)
    Det blir noen fantastiske goodiebager.....
    Gleder meg bare mer og mer:-)

    SvarSlett
  4. Det er bare så utrolig alt sammen.... Amazing!!!

    avelilith

    SvarSlett
  5. Fantastisk;) eg glede meg. Mamma.til.2

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D