fredag 17. februar 2012

Bebito's vanvittige gavedryss!!



Vi har fått med oss den fantastiske barnebutikken Bebito på laget!!
Gled dere jenter, for her finner dere ALT dere måtte drømme om
til de små! Bebito fører merker som Emmaljunga, Voksi, storksak, 
Kivat, Lilleba, Memini, Bisgaard, Troll, og mange fler.


 Listen er lang, og dette er virkelig en fantastisk butikk hvor man finner 
ALT man trenger til barn i alle aldre. de har også mamma/ammeklær for 
de av dere som er igang med neste runde :)

Bebito har butikken full av lekre nyheter, og like rundt hjørnet er også nettbutikk!
Ta en tur på bloggen deres og se dere rundt, og LIK Facebooksiden deres for på lørdag 10/3, så
få vi alle 10% avslag ved fremvisning av bevis!!!
Butikken deres ligger et steinkast fra lokalet, og skal bli behørig merket på kartet vi skal sende
ut i forkant av treffet!







Da vi kontaktet Bebito, tente de på Ideèn vår, og kastet seg rundt
for å kontakte leverandørene sine, og FOR noen bidrag de stiller med!!


Naturlig økologisk hudpleie til de små


Alle får hver sin ammesalve som er 100% økologisk.
denne er også super til såre lepper
Besøk hjemmesiden til  Legeparet fra Trondheim som
lager de fantastiske produktene!!








Den velkjente svenske produsenten av bl.a. bæreseler
bidrar med..


..en Miracle Bæresele til lotteriet!!!






Bidrar med en gavepakke til lørdagens lotteri



Og sist men ikke minst:



Vi har vel alle siklet på de LEKRE stelleveskene til Storksak?


fra Storksak får alle deltagerne hver sin sminkeveske, og i tilegg
får vi hele 4, FIRE stellevesker til utlodding!!


Vi takker damene på Bebito for det rett og slett FANTASTISKE bidraget!
Hva skal man si, er det rart vi blir målløse jenter?





21 kommentarer:

  1. ??!!! OMG!

    :) :) :) :)

    LIKER!!

    SvarSlett
  2. Målløs er ordet!!
    Det er helt villt!! :D

    Fantastisk bidrag fra en FANTASTISK butikk!!!

    SvarSlett
  3. Fantastisk bidrag! Veldig, veldig bra! :D
    -Marita-

    SvarSlett
  4. Fantastisk er ikke et godt nok ord, jeg kan ikke fatte at det er mulig at vi har fått med så mange!!!
    Regner med vi går i flokk ned på butikken, etter formiddagstreffet på lørdag?

    SvarSlett
  5. WOW!!!! Jeg mangler ord..


    Kine

    SvarSlett
  6. Oooh my good, jeg vet ikke hva jeg skal si.. Så fantastisk!!!!!

    SvarSlett
  7. Speachless...
    Fantastisk :)

    Ju9ta

    SvarSlett
  8. Herregud, at det går ann! Dette er jo helt utrolig fantastisk! Snakker om gavmild butikk!
    -grimera-

    SvarSlett
  9. Ååååååhhhh! Er det mulig å få flere lodd i trekningen på de veskene eller! Siiiikle :) :)

    Herregud, dette overstiger all forventning, og JEG GLEDER MEG SÅNN!!!!!

    Audrey

    SvarSlett
  10. Er helt målløs:-)
    For noen bidrag......
    Jeg er med på den butikken og:-) :-) :-) :-)

    SvarSlett
  11. Er helt målløs:-)
    For noen bidrag......
    Jeg er med på den butikken og:-) :-) :-) :-)

    SvarSlett
  12. herreguuuud! :) målløs! :)

    SvarSlett
  13. Det dere får til!! Dette blir en flott helg ;)

    Tanta

    SvarSlett
  14. Jøss, det er jo helt rååå!!! Butikken skal i allefall besøkes når vi er i Trondheim. :)

    avelilith

    SvarSlett
  15. Sykt!! Ikke mer å si.. Sykt!!

    SvarSlett
  16. Wow, dette er helt vannvittig! Tusen takk til fantastiske sponsorer og verdens beste komite! :D

    SvarSlett
  17. Herligafred!!! Så fantastisk snilt gjort!!! Blir heilt stum eg!!! Guri SM eg gleda meg til det her altså!! Og no er det jo SNART!!! :)

    SvarSlett
  18. Fantastisk! Gleder meg så sinnsyyyyykt! :D

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D