torsdag 9. februar 2012

En ny bidragsyter er med!

Og det er ingen ringere enn vår alles kjære Kine [også kjent som *DjHappy*]!
Ikke bare har hun tatt ansvar for musikken på landstreffet, men hun har sørget for at vi må revurdere størrelsen på goodiebagene og kanskje starte jakten på større poser så vi får plass til alle bidragene vi er så heldige å få!

Vi vil ikke røpe hva Kine har ordnet med, men det er all grunn til å glede seg - bidraget kan nok kategoriseres som ett velværeprodukt, noe som gjør godt for både kropp og sjel!



Tusen takk for det flotte bidraget, Kine!



9 kommentarer:

  1. FANTASTISK!!!

    Gleeeder meg til å prøve dette produktet for det er jeg skikkelig spent på :D

    SvarSlett
  2. Snille KineFine <3 :D

    SvarSlett
  3. Neimen hva er det jeg leser, nå ble jeg utrolig spennt. Alt dere får til jenter, blir tidenes opplevelse :D

    SvarSlett
  4. Spennende:-)
    Dagene går ikke fort nok,gleder meg så til treffet:-)
    Snille Kine:-)

    SvarSlett
  5. Awesome!!!! Er så imponert, jeg!!!! Må bare gi en stor klem til alle sammen som er så snille med oss!!!!
    avelilith

    SvarSlett
  6. Aaahhh ; denne ser jeg fram til !!!!

    SvarSlett
  7. spennende ;) Snill du er Kinemor!!

    SvarSlett
  8. Åååååååårh, blir ikke MINDRE nyskjerrig..

    Gleder meg, gleder meg, gleder meg

    SvarSlett
  9. Dette blir så spennende! Nå er det ikke lenge igjen!! :D

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D