onsdag 8. februar 2012

Goodiebags!!



Som flere av dere sikkert har fått med dere, tilbringte vi
kvelden i går i underetasjen hos Maichen, med å pakke goodiebags!
Å du hildrande julepakke for en goodiebag det blir!!
Komiteèn gikk nesten varm av begeistring når vi fikk oversikt over alt 
som skulle nedi posene, og er glade for at vi har fått så fine og solide poser av
Ordning&Reda, for her blei det fullt!!
Vi minner om betalingsfristen 15. Februar!!
Pass på så dere ikke mister plassen deres da, jenter!

Her kommer noen bilder fra Tirsdagens pakkomania :)

En pose, to poser..



Mari er fornøyd med goodie-bags'ene!


Maichen rydder opp!



Fornøyde med resultatet



Ferdig pakka og klare for kaffepause!



Er det flere enn oss som gleder seg eller???

25 kommentarer:

  1. Oh yes !!! Dette var gøy !!

    _Mari_

    SvarSlett
  2. Fortsatt gira etter gårdagen jeg :P
    Kanskje ikke like gira som apa på bilde nr 1, men men... :P

    Dette blir så BRA!!!! :D

    SvarSlett
  3. Are you freaking kidding me?!

    SvarSlett
  4. !?!?!? De er jo FULLE jo!! :D
    Begynner å bli stum jeg!!! :D
    Gleder meg som en shitunge!! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det beste er at det fortsatt er ting som ikke er putta oppi!! :D
      Bare å glede seg! :D

      Slett
  5. Yes, vugge, og enda har vi ikke fått alt som skal oppi!!! Dette blir BEDRE enn julaften!

    SvarSlett
  6. Jeeses:-)
    Gleder meg er bare forbokstaven:-) :-) :-) :-) :-)
    Dere er jo bare helt fantastiske:-)

    SvarSlett
  7. Dette blir jo julaften og bursdag på en gang! Jeg gleder meg så sinnsykt, og dere er så flinke! :)

    -Grimera-

    SvarSlett
  8. Jøss da, spennende er jo bare forbokstaven. By the way... nå har jeg endelig sommlet meg til å bestille bagasje på flyet ;p
    Avelilith

    SvarSlett
  9. Ajajaj!!! Guriland så bra det her ser ut til å bli!! dokke er søren meg fantastiske altså!!!!! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Taaakk, alt for dere vettu!
      Beste gjengen! ;)

      Slett
  10. Jeg viste det var en julegave som ble glemt siste jul, dette blir utrolig morsomt å åpne!!! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var i alle fall veldig moro å pakke! ;)

      Slett
  11. Maaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllliiiiiiiiiiin10. februar 2012 kl. 19:09

    OH MY OH MY, er dere sikre på at det holder med EN koffert?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det spøs.. Ville ikke pakka den helt full i alle fall! ;)

      Slett
    2. Kanskje vi burde varsle flyselskapene om at de må laste flyene lett !!??

      Slett
    3. Oi oi, jeg må vell ta med meg en ekstra en da :P

      Slett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D