mandag 27. februar 2012

Kremmerhuset



 
YES!!

Den herlige butikken Kremmerhuset har sine aner i Trondheim,
 og vi er veldig glade for at akkurat de ville være med å bidra til
 treffet i den flott byen vår!

"Kremmerhuset Ting og Sånt er en litt annerledes gavebutikk med mange fristelser. 
Det bugner av ting som gjør deg glad, ting som inspirerer og kanskje overrasker.
 Vi ønsker å gjøre ditt hjem vakkert, og det uten at du må spise havregrøt resten av måneden.


Spiren til Kremmerhuset ting & sånt startet som en hylle med ting i klesbutikken 
Neste Stopp i Trondhjem. Gründerparet Eli og Jens Hoff flettet inn sine egne 
ubrukte bryllupsgaver med kurv og emalje, og kundene likte det de så. 
Hylla vokste seg større og i 1979 åpnet vi det første Kremmerhuset i Sommerveita. 
Varene har endret seg mye siden da, men butikken ligger der fortsatt. 
Nå har vi over 50 butikker i Norge og noen i Sverige. "




 Visste du at Kremmerhuset har egen nettbutikk?
At de finnes på Facebook?


Kremmerhuset bidrar med et flott produkt til alle som deltar på landstreffet,
og vi gleder oss over å ha fått med oss en så inspirerende bidragsyter!

Hva er DIN Kremmerhus-favoritt?

11 kommentarer:

  1. herregud jenter!! hva dere får til! gud som jeg gleder meg til treffet!! :)

    SvarSlett
  2. Dikka er så flinke jenter!! :)
    Gledar meg som ein gal til treffet!! :)
    Berre 11 dagar igjen!! :D

    Flinkisane!!

    SvarSlett
  3. Wæææææh :)
    Jeg elsker kremmerhuset!!!! :)

    Har lagt igjen mange fine kroner her.. ;)

    Ju9ta

    SvarSlett
  4. Samme her Ju9ta!!
    Vanskelig å velge en favoritt, men har deilig duftolje fra dem på badet, og elsker at jeg kan gå inn der og finne meg en skatt, enten jeg har 30 kr eller 1000 kr i lommeboka!

    *HVERDAGSLYKKE*

    SvarSlett
  5. Æ vurdere å endre adressen min te Kremmer huset på city syd!
    Farlig ;)

    >>Kine

    SvarSlett
  6. <3 Kremmerhuset! Må-til-butikk hver gang jeg er i stor-byen! ;)
    Min favoritt er "Snacks" og "sjokolade"-skålene mine! Må nok handle inn resten av serien også! :D

    SvarSlett
  7. Ui, så flott! :) Ja kremmerhuset har vi her i sør også og der har jeg vært mye og shoppa :) Mye fint, så vanskelig å si EN favoritt... ;p

    Avelilith

    SvarSlett
  8. Oi så flott:-)
    Har lagt ned en del kroner på kremmerhuset:-)
    Favoritt?
    Vanskelig det er så mye:-)

    SvarSlett
  9. Å du verden!!

    Dette blir jo BEDRE enn julaften og bursdag til sammen jo!!

    SvarSlett
  10. Elsker kremmerhuset!!! :)
    Favoritten her i huset må være hjertelyktene mine - fikk i julegave! NYDELIGE!! Ja også har jeg noen helt fantastiske grønne kaffe/te kopper på fat med blomster inni og gullkant rundt, ELSKER de!! Finnes i mange farger og jeg vil ha alle! ;)

    SvarSlett
  11. Jeg har en stor del av interiøret mitt fra Kremmerhuset ; butikken er en del av ruten min når jeg er i sentrum ;) elsker den !! En av favorittene mine er også resten av familiens favoritt ; nemlig den røde voksduken med hvite elger på ! Herrrlig !!
    Er også veldig glad i de solide bokstavene i "betong" som Kremmerhuset fører !!

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D