tirsdag 14. februar 2012

Den lille prikken over i'en!

Vi har fått med oss nok en fantastisk bidragsyter på laget!!



Den lille prikken over i'en designer, produsere og selger håndlaget accessories til jenter i alle aldre. Produktene er intet mindre enn helt fantastiske!!
Hårpynten er også unik fordi den har antiskli inni spennener som gjør at de sitter der de skal hele dagen!




Den lille prikken over i'en produserer også babyspenner som kan festes i bare et par hårstrå, perfekt for små prinsesser som ikke har så mye hår!!

Ta gjerne en tur innom facebooksiden deres og bli både imponert og inspirert!

Den lille prikken over i'en bidrar med en liten overraskelse i alle goodiebagene!!
♥ ♥

11 kommentarer:

  1. En fantastisk bidragsyter!!
    Elsker hårspennene og har flere av dem til min egen lille prinsesse <3

    SvarSlett
  2. Dette hørtes virkelig ut som min avdeling altså, eeeeelsker hårpynt, og siden Sara-Dís har så lite hår enda har jeg ikke klart å bruke noe spenner.......skal tittet på babyspennene jeg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. De er helt fantastiske Sigdis.. Min lille frøken har ikke akkurat vært velsignet med en løvemanke selv, disse spennene er de eneste som sitter godt! ;)

      Slett
  3. Dette passer perfekt for oss! Fantastisk:)
    -engelimagenmin

    SvarSlett
  4. Så veldig fint ut!
    metro

    SvarSlett
  5. awh... lekre saker. Dere er bare superflinke komitedamer
    og vi andre er innmari heldige!!!

    SvarSlett
  6. Utrolige fine spenner!!!

    og... Nå skjer det snart! nesten ingen dager igjen jo! S H I T! :D

    SvarSlett
  7. Kanskje noe for minsten her og:-)
    Dere er bare fantastiske girls:-)

    SvarSlett
  8. Ui så spennende!!! Elsker jo alt av hårpynt, jeg da!!! <3
    avelilith

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D