onsdag 4. januar 2012

Vi ønsker

den nyoppstartede nettbutikken



VELKOMMEN på laget !!

Nettbutikken fører stæsj til barnet ditt ; alt nikknakk du trenger!
Den er startet av Irene Andersen, og hennes svigerdatter, Trine Evensen,
som begger bor, og jobber, i Trondheim.

Hos NikkNakk finner du blant annet ;


Flexi Bath ; sammenleggbart badekar for de med liten plass.
Fin å ha med på reise !!




Flotte smokker og lenker fra Eloide Details.


Kule monstersmekker !



Matbokser med inngraverte navn, og drikkeflaske !
Her er det god plass til yoghurtbeger og frukter.


Lekre sengetøy med Pingu i forskjellige farger.
Nyyydelig !!



Ta gjerne en titt på siden deres, det er mye fint der inne !!



-Mari-

4 kommentarer:

  1. de smekkene var råkule :P

    Flinke dere er.

    Rett før vi dro hjem fra trøndelagen på nyåret sjekka vi om svigermor hadde fri den helga vi skulle oppover.
    hun hadde ikke, men regna med å få bytta seg fri... så da kan gubben nyte litt fri med trøndelagsvenner mens jeg koser meg på treff.

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint på nikknakk, og veldig kjekt å få med seg en lokal bedrift på laget!!

    SvarSlett
  3. De har lagt ut litt nye varer i dag !! Og jeg vet de får varer fra en herrrrlig lekeleverandør etterhvert !!!
    Gleder meg på lønning, for da tror jeg det blir litt handel ;) ;)

    SvarSlett
  4. Så mye KULT!!! :D

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D