onsdag 16. november 2011

En avsløring!



Vi har, som dere ser, vært utrolig heldige med samarbeidspartnere og sponsorer til landstreffet vårt!
Skissen for helgen begynner å ta form, og en av postene er så og si klar!


Vi har fått med oss Sparebank-1 på laget, som vil  komme på besøk til oss lørdags formiddag (klokkeslett kommer vi tilbake til) og holde et lite foredrag rettet spesiellt mot oss kvinner. 
I den anledning spanderer de T-shirts på hele gjengen med logoen vår på!
Et utrolig flott bidrag, som vi setter veldig pris på!







HVA SYNES DERE JENTER?

14 kommentarer:

  1. Føler jeg har sagt dette MYE i det siste, men ; JiiiiiiHaaaaaaa !!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Jiiihaaa! Gleder meg!

    SvarSlett
  3. Herlighet - kommer t å være helt utslitt av alle overraskelsene dere har på lager for helga jeg :p Hehe
    Så synd at d er så leeeenge t .
    Ju9ta

    SvarSlett
  4. Blir nesten målløs jenter, dere er så flinke og super organiserte. Helt fantastiske sponsorer dere har fått! Minnerikt blir dette :D

    SvarSlett
  5. signerer dere over her jeg ;)

    SvarSlett
  6. Dere er så kule som får til alt dette! Tøft med så mange ulike sponsorer syns jeg! -grimera-

    SvarSlett
  7. Dere er jo helt fantastiske!

    SvarSlett
  8. Herregud som jeg gleeedeer meeeg!!! :D

    SvarSlett
  9. Herligheeeeet så flinke dokke er!! Gleda meg skikkelig til det her altså!!! :D

    SvarSlett
  10. så moro :) dere er jo super flinke til å få det til jenter!! :) gleder meg masse!! :)

    SvarSlett
  11. Nyyyyyydelig .... :D



    selveste hoppsideisi ;p

    SvarSlett
  12. Dette høres kjempespennende ut :D Gleder meg masse! Ikke lenge igjen til mars nå. Ukene flyyyr :D

    SvarSlett
  13. Dere gjør en SUPER jobb!!

    Dette må bare bli fantastisk!

    SvarSlett

Vi blir superhappy for tilbakemelding :D